Istoric:
- 1968 – San Francisco, SUA: se naste brand-ul Esprit. Susie si Doug Tompkins incep comercializarea articolelor de imbracaminte Esprit din rulota lor.
- 1971 : Compania poarta denumirea "Esprit de corp." si sunt create sapte linii de produse.
- 1995 – San Francisco, SUA: se adopta noi game de produse, printre care ceasuri si bijuterii. Colectiile au fost foarte bine primite in randurile tinerilor in cautarea unor accesorii la moda, de calitate si la preturi accesibile.
- In fiecare an sunt lansate doua colectii noi, in primavara si toamna, in sincron cu colectiile vestimentare. De asemenea, sunt lansate si colectii tematice, cum ar fi cele speciale de vara sau editiile limitate distribuite pe piata cu ocazia unor evenimente speciale.
Filozofia brand-ului:
- Esprit este un brand tineresc international ce ofera lux accesibil, aducand noutatea si stilul in viata clientilor sai. Grupul ofera astazi 12 linii de produse, de la imbracaminte de barbati, femei si copii pana la pantofi si accesorii prin intermediul a 640 de magazine retail si peste 12.000 de puncte de vanzare din intreaga lume, in peste 40 de tari.
- Bijuteriile au fost intotdeauna cele mai importante accesorii in crearea unui look. Bijuteriile Esprit au un design traditional, cu elemente moderne.
Colectia de bijuterii Esprit este compusa din articole de:
- Dama: coliere, cercei, inele, bratari, pandantive si charms (ARGINT)
- Barbati: bratari, inele, lanturi, butoni (OTEL)
Caracteristi bijuterii:
- Material: ARGINT 925 (rodiat la unele modele) / OTEL
- Piele
- Zirconiu cubic (transparent, roz, violet, crem, rosu, maro, negru)
- Safir roz sintetic
- Sticla ( incolora, gri, rosie, albastra, verde, maro)
- Perle sticla
- Agat sintetic
- Ametist
- Turcoaz
- Quartz roz
- Epoxy
- Mother of Pearl – MOP (sidef)
- Material textil
Colectii:
- Dama: Ana, Bouquet, Credo, Gloria Light, Gloria Magnolia, Salsa, Sensa, Tales.
- Barbati: Energy, Storm, Thunder, Tide, Twilight, Flush.