307F988
Pret de vanzare* 975.00 lei T.V.A. inclus
Brand:
Brand: PIERRE LANNIER
Colectie:
Colectie: Automatic
Categorie:
Categorie: Fashion
Gen:
Gen: dama
Mecanism:
Mecanism: Miyota automatic
Rezistenta la apa:
Rezistenta la apa:
WR 30 m
Vezi situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor este prezenta
Dimensiune:
Dimensiune: 37 mm
Grosime carcasa:
Grosime carcasa: 11.9 mm
Forma:
Forma: rotunda
Material:
Material: otel inoxidabil placat
Culoare carcasa:
Culoare carcasa: rose gold
Bratara / Curea:
Bratara / Curea: otel inoxidabil placat
Latime la telescop:
Latime la telescop: 16 mm
Culoare:
Culoare: mov
Afisaj:
Afisaj: analog
Geam:
Geam: cristal mineral
Indicatori:
Indicatori: index
Functii ceas:
Functii ceas: hms
Istoric:
1973: Un pasionat al artei, Jean-Paul Burgun, a dorit sa creeze un ceas opera de arta. Dupa ce a produs prima sa colectie, a vandut ceasurile in regiunea Alsace, locul sau natal situat in nord-estul Frantei. Primele sale creatii s-au vandut imediat, urmand o colectie de ceasuri elegante de dama.
1977: Este fondata compania Pierre Lannier SARL – Pierre dupa numele fiului sau de 11 ani, si Lannier deoarece este un nume tipic francez usor de pronuntat in multe limbi.
1984: Se construieste o unitate de productie la Ernolsheim-les-Saverne la marginea pitorescului sau sat natal. In unitate isi desfasura activitatea echipa de design, si se gaseau unitati robotizate de asamblare de ultima generatie.
Pierre Burgun, fiul lui Jean-Paul Burgun, se alatura companiei, mostenind dragostea pentru ceasuri a tatalui sau si detinand vaste cunostinte economice, incepe promovarea intensa a brand-ului la nivel international. Astfel, brand-ul participa la targuri internationale din Elvetia (Basel), Hong Kong, Munich si Birmingham.
1993: Sub indrumarea continua a lui Jean-Paul Burgun, unui ceas de dama Pierre Lannier i se acorda premiul pentru cel mai bun design: > in clasa "Coup de Cœur".
1999: Se atinge pragul de 1 milion de ceasuri produse.
2002: Pierre Lannier sarbatoreste 25 de ani de la fondare in faimosul muzeu Schlumpf din Mulhouse, in care se gaseste cea mai mare colectie de automobile clasice si antice.
2005: Pierre Lannier, avandu-l acum presedinte pe Pierre Burgun, intreprinde o intensa campanie de promovare in Franta prin intermediul a 20 de milioane de cataloage distribuite impreuna cu reviste renumite. Conform statisticilor, aceasta campanie a facut cunoscut brand-ul de catre aproximativ 50%
din populatie.
2008: Pierre Lannier adopta o noua imagine si lanseaza o campanie de promovare agresiva. Astfel, au fost investite sume impresionante intr-un stand de lux la Targul de Ceasuri de la Basel, panouri publicitare outdoor in marile orase, DVD-uri de promovare, etc. La inceputul anului 2008 vanzarile aproape s-au dublat, iar Pierre Lannier devenea unul dintre cele mai cunoscute brand-uri din industria ceasurilor fashion.
Pierre Lannier se extinde catre doua noi domenii, lumea ceasurilor digitale si a ceasurilor automatice.
Prezentarea brand-ului:
Pentru a asigura calitatea ceasurilor Pierre Lannier se acorda o atentie deosebita selectiei componentelor.
Clasica sau moderna, colectia de ceasuri Pierre Lannier este mereu in pas cu trend-urile sezonului.
Ceasurile au garantie 2 ani.
Caracteristici ceasuri:
Carcasa: otel inoxidabil placat sau nu /alama placata cu crom
Geam: mineral
Afisaj analog si digital (LCD), pentru ceasurile automatice cadranele prezinta apertura
Curea: piele / silicon /textil
Bratara: otel inoxidabil placat sau nu / mesh / cu modele florale
Mecanisme quartz si automatice: Ronda si Miyota
Rezistenta la apa: 3, 5, 10 atm/bar.