In 1991, Giorgio Armani a creat Armani Exchange, un brand modern cladit in baza a doi piloni extrem de importanti: stil de viata relaxat si calitate italiana consacrata.
In 2015, AX continua sa se dezvolte, captand spiritul si imaginatia unui public tanar, urban si creativ, ce are o afinitate pentru cultura italiana.
Incepand din 2008, licenta pentru comercializarea ceasurilor Armani Exchange este detinuta de catre Grupul Fossil.
Armani Exchange creeaza, produce, distribuie si vinde accesorii si imbracaminte utilitarista.
In prezent, AX este unul dintre brandurile fashion de top din intreaga lume.
Prezentarea brandului:
Armani Exchange ofera o gama de ceasuri fashion, reprezentative stilului deja consacrat al Casei Armani.
Logoul „A|X Armani Exchange” este incorporat atat pe cadrane, cat si pe curele sau bratari.
Brandul imbina universul artei cu cel al culturii.
Publicul tinta al marcii Armani Exchange este format din tineri cu varsta intre 18 si 35 de ani, ce locuiesc in zonele metropolitane, sunt conectati la tehnologie si folosesc stilul drept metoda de exprimare a personalitatii. Barbatii isi doresc un ceas indraznet si la moda, care sa se potriveasca la orice tip de tinuta, iar femeile prefera designul clasic care le poate scoate in evidenta, insa fara a crea un stil opulent.
Detalii tehnice:
Carcasa: otel inoxidabil, silicon sau nailon
Geam: cristal mineral
Curea: piele, silicon, material textil
Bratara: otel inoxidabil
Ceasurile Armani Exchange au mecanisme quartz Miyota